Betalen
Hoe kan ik betalen?
Bij Freycoo kun je de babyschoenen makkelijk en veilig betalen. Vaak wordt iDeal als betaalmethode gebruikt, maar als je de voorkeur geeft aan betalen met PayPal, Creditcard of als je het gewoon wilt overboeken, dan mag dat natuurlijk ook.
Mijn betaling is mislukt of geweigerd?
Hè, vervelend, maar niets aan te doen. Probeer het gewoon nog een keer of gebruik anders de betaalmethode ‘Overboeken’. Wij zetten de bestelling dan alvast voor je klaar en wanneer je betaling is ontvangen, versturen we het de volgende werkdag. Let wel op dat de bezorgdatum bij ‘Overboeken’ alleen geldt wanneer we je betaling tijdig ontvangen.
Hoe werkt het met terugbetalingen?
Wanneer je een bestelling retour hebt gestuurd en de babyschoenen onbeschadigd, ongebruikt en voorzien van alle labels zijn, dan kunnen we je bestelling accepteren en krijg je het geld terugbetaald op je rekening. Dat doen we altijd binnen 14 dagen nadat we je bestelling ontvangen hebben. Je ontvangt ook een email van ons wanneer we de terugbetaling hebben uitgevoerd. Wel zo handig.
Retourneren
Hoe kan ik de babyschoenen retourneren?
Wanneer je een bestelling wilt retourneren, ga je naar https://www.freycoo.nl/retouraanvraag om het online retourformulier in te vullen. Wanneer we je aanvraag binnen de gestelde retourtijd ontvangen, accepteren we je retouraanvraag. Je ontvangt binnen 1 – 3 werkdagen van ons een label die je uit kunt printen en op de doos kunt plakken waarmee de schoenen ook bezorgd zijn.
Zorg dat de babysloffen en babyschoenen onbeschadigd, ongebruikt en voorzien van alle labels zijn. Stop de schoenen in de schoenentas en de schoenentas in de verzenddoos. Print het label uit, plak het op de verzenddoos en zorg ervoor dat zowel het label goed vastzit als ook de verzenddoos goed dicht zit.
Breng de verzenddoos naar een PostNL-locatie. De retourkosten dien je wel zelf te betalen en zijn voor eigen rekening.
Wat is de status van mijn retour?
We houden je per mail op de hoogte van de status van je retour. Heb je tussentijds toch nog vragen? Neem dan even contact met ons op.
Kan ik de babyschoenen ook ruilen?
Natuurlijk kan dat. Volg hiervoor gewoon het retourproces. Je stuurt je bestelling retour en kunt vervolgens zelf de babyschoenen uitzoeken die je graag wilt hebben. Wel zo makkelijk.
Bestellen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig.
- Selecteer de juiste schoenmaat –bekijk ook hoe je de juiste schoenmaat kunt bepalen– en plaats de babyschoen in de winkelmand. Je krijgt nu een melding dat de babyschoen in de winkelmand is geplaatst.
- Klik op ‘Winkelmand bekijken’ of op het winkelmandje rechtsboven. In de winkelmand zie je een overzicht van je bestelling.
- Klik op ‘verder winkelen’ om verder te winkelen of op ‘Afrekenen’ om de babyschoen daadwerkelijk te kunnen bestellen.
- Het bestelproces bestaat uit slechts twee stappen. In de eerste stappen vult u alle velden verplichte velden in. Wanneer u uw adres, huisnummer en postcode heeft ingevuld worden de bezorgopties geladen. U kunt een dag kiezen, en een keuze maken uit levering overdag of avondlevering tegen een kleine meerprijs. Ook is het mogelijk om de bestelling te laten bezorgen op het voor u dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt.
- In de tweede stap kunt u een betaalmethode kiezen. Vaak wordt gekozen voor iDeal, maar als u de voorkeur geeft aan betalen met PayPal, creditcard of als u het wilt overboeken is dat uiteraard ook mogelijk. Klik op ‘Nu bestellen’ om de bestelling te voltooien.
Hoe kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer de bestelling nog niet door ons is verzonden kunt u deze wijzigen of annuleren. Neem hiervoor even contact met ons op en vermeld in uw bericht ook uw ordernummer.
Is de voorraad op de website actueel?
De voorraad op de website is gelijk aan de voorraad in ons magazijn. Wanneer een schoenmaat niet meer voorradig is in ons magazijn zal deze ook als ‘uitverkocht’ op de website zichtbaar zijn.
Is het mogelijk om uitverkochte babyschoenen te bestellen?
Op dit moment is het niet mogelijk om uitverkochte babyschoenen te bestellen. Dit komt doordat de fabriek wisselend babyschoenen wel of niet in productie neemt. We werken wel aan een systeem waarin u aan kunt geven een email te ontvangen wanneer een babyschoen weer voorradig is.
Volg ons ook op Facebook, Twitter of Instagram om op de hoogte te blijven van nieuwe babysloffen en babyschoenen.
Bezorgen
Wat zijn de bezorgopties?
Al onze babyschoenen worden verzonden door onze vaste partner PostNL. Bij Freycoo kun je daarom ook kiezen uit een bezorgdatum die voor jouw het beste uitkomt. Ook is het mogelijk om tegen een kleine meerprijs te kiezen voor avondlevering. En natuurlijk is het ook mogelijk om de bestelling te laten bezorgen bij je dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt. Al deze bezorgopties kun je selecteren tijdens het bestelproces.
Wat is de status van mijn bestelling?
Per email houden we je op de hoogte van de status van je bestelling. Mocht je hier verder vragen over hebben, neem dan gerust even contact met ons op.
Wanneer worden de babyschoenen geleverd?
Je kunt zelf kiezen wanneer de door jouw bestelde babyschoenen worden geleverd. Wij en PostNL proberen er zo goed mogelijk voor te zorgen dat de bestelling daadwerkelijk wordt geleverd op de door jouw gekozen bezorgdatum.
Advies en service
Hoe kan ik de schoenmaat bepalen?
Het is belangrijk om voor de ontwikkeling van de babyvoet de juiste maat te bepalen. Dit geldt voor zowel de babysloffen als de babyschoenen. Bekijk hier meer informatie over hoe je de schoenmaat kunt bepalen.
Hoe zit het met de ontwikkeling van babyvoeten?
Het babylichaampje is continue in ontwikkeling. En dat geldt zeker voor de babyvoeten. Want deze worden het eerste jaar voorbereid om het lichaamsgewicht van de baby te kunnen dragen. Lees hier meer over de ontwikkeling van babyvoeten.
Wat is het verschil tussen babysloffen en babyschoenen?
Babysloffen zijn geschikt voor baby’s van 3 maanden tot 18 maanden, een beetje afhankelijk wanneer je baby gaat lopen. De babysloffen zijn voorzien van een flexibele leren zool. En als de baby gaat kruipen of de eerste stapjes gaat ondernemen, zorgen de twee rubberen pads voor een goede grip. Zo zijn de babysloffen van Freycoo multifunctioneel.
Waarom werken jullie met prijscategorieën?
We willen graag dat iedereen de allerleukste babyslof of babyschoen kan uitzoeken. Daarom hebben we er voor gekozen alle babysloffen en babyschoenen dezelfde prijs te geven. Zo verdienen wij soms iets minder en soms iets meer aan een babyschoen, maar dat vinden we niet erg. Als jij maar de allerleukste babyslof of babyschoen uit kunt zoeken!
Waarom zit er weinig prijsverschil tussen babysloffen en babyschoenen?
De kostprijs van de babysloffen en babyschoenen zit vooral in de vele handelingen die gemaakt moeten worden om van losse materialen een perfect afgewerkte schoen te krijgen. De arbeid van een babyslof in vergelijking met een babyschoen is dan ook bijna evenveel. De babyslof is een beetje goedkoper doordat het een leren zool heeft in plaats van een volledig rubberen zool en doordat er iets minder materiaal wordt gebruikt dan bij een babyschoen.